Söndag hela veckan

Efter att ha varit vaken i ca 40 timmar så kunde jag äntligen få lite sömn i mig. Och den sömnen gjode verkligen susen för idag känner jag mig mycket mycket piggare. Känns att man legat utslagen för kroppen är fortfarnade lite halv ur funktion men i hel het så mår jag bra! idag kommer det lilla pyret sova för så aktiv dom den var i går har den inte varit på hela tiden tillsammans:)

Känns lite som veckorna bara flyger förbi, imorgon är det ny vecka igen. Känns lite läskigt att det går så fort fast ju fortare det går ju bättre för mig.

När jag vaknade imorse så hade även P diskat undan alltihopa och städat köket, det var helt underbart! Finns inge bättre än att vakna upp i en ren och fin lägenhet. Tyvärr så låter man oftast saker gå till dagen efter så det inte är rent och fint när man vaknar. Jaja, här blir inga barn gjorda nu blir det att gör absolut ingenting. Ska ta det lugnt nu tills jag känner mig helt frisk sen kan jag göra saker och ting osäkert igen.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindh

Hanna! Vilken söt liten krabat på ultraljudsbilden!!

2010-02-07 @ 18:14:11
Postat av: Hanna

Sv: Eller hur?! :) Än så länge ser det bra ut;b

2010-02-07 @ 19:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0