Sun shine

Vilket väder der är ute, jag blir helt till mig! Gick på prommis med Kira imorse med destination mormor för lite Yatzi spel, var år och dar sedan vi spelade det^^. Iaf så han vi inte komma så långt till P3 skolans parkering (eller badhusparkeringen) och så var det någon som smällde en putte lite mini raket som inte alls lät högt. Så min tuffa hund lade sig ner på backen och skakade, hon skakade så mycket att jag nästan skakade bara för att jag höll i kopplet. Jag tyckte så synd om henne, hon såg så rädd ut min lilla fis. Iaf så tod det typ en kvart att få henne att resa sig och gå och när jag väl fick henne att traska några steg framåt så lade hon sig igen. Så jag fick springa förbi P3 skolan och leka lite med henne för att distrahere henne och få henne gå framåt.

Jag vaknade rätt tidigt imorse och tänkte att jag skulle se sista perioden på norge matchen. Åh gud vilken period norge hade övertaget hela perioden och var så nära på en förlängning. Inte alls vad jag förväntade mig utan jag bara undrade hur mycket de låg under med när jag slog på TVn. Det var nog inte vad slovakien förvänatde sig och ingen annan heller tror jag. Sjukt starkt av norge så synd att de inte fick in ett sista mål för de var dom verkligen värda.

Nej, nu ska jag ut och njuta av de underbara väder och glädjas åt att jag går in i v 26 nu och att det börjar närma sig dagen D sakta men säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0