Tisdag

Vaknade strax före nio och kännde mig helt slut, tror jag måste börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna för på torsdag ska jag upp klockan 7. Det var ett tag sen jag gick upp så tidigt, men det ska bli intressant och se mitt glada morgonhumör som inte varit det bästa under graviditeten.
Igår var jag heller inte glad men jag hade en sådan fruktansvärd smärta imagen som bara höll isig och vägrade försvinna. Kunde inte ens lyfta ena benet och innan p insåg att jag hade sjukligt ont så lyckades han driva med mig med sitt berömda dryg humör. Och det mina vänner kan jag säga var droppen för mig och så fort han såg ilskan i mina ögon så gav han upp. Efter cirkus en timme så lade sig smärtan så gick och var sjukt nojjig hela kvällen igår, kollade så jag inte fick blödningar eller någonting annat var på tok. Den vägrade också sparka när jag gick och lade mig så låg i morse och pratade ihjäl mig för lite respons. Efter några om och men fick jag lite tillbaka men det var ytterst lite men jag vet att krabaten lever, än sålänge. Fortsätter den så tänker jag ringa BM imorgon bitti!! Alltid bättre att kolla en gång för mycket om en gång för lite.

Om ett tag ska jag vara barnvakt åt lillasyster sedan ska jag umgås med min Linda som det känns som jag inte träffat på evigheter. ska kanske ta mig tag och färga min utväxt som ser förjävlig ut, men vi får se!
Nu ska jag iaf försöka att inte se ut som en levande död och morgonmysa med min P.
Seeyoulater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0