Valentine

Idag är det alla hjärtans dag som dock aldrig varit någon speciell dag för mig. Vi har 365 dagar som vi visar att vi älskar varandra och det tycker jag räcker:) haha!

Det är underbart väder ute, helt blått på himlen och solen skiner så det kommer bli en lång prommis idag. Kanske tar med mig sparken för ryggen vill ju inte gå längre promenader längre. Jag ska ta med mig P också, skulle vart underbart att åka ut och grilla lite nu när vädret är som det är. Tyvärr vill ju våran bil inte vara med längre så vi får helt enkelt hitt på någonting annat.

Nu blir det lite frukost sen blir det att vara UTE!




Finns ingen så bra som du och jag har aldrig varit så lycklig som när jag är med dig. Jag älskar dig mer än ord kan beskriva! DU ÄR MITT ALLT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0