11 Januari

Idag har jag varit ute nästan hela dagen. Varit kanon fint väder till 3 typ sen började det bli molningt, mörks och kallare. Vi har varit och kollar på lägenheter åt nicklas idag, ja tror det eller ej han ska bli hoforsbo!
Annars har jag inte fått så mycket gjort idag, skulle storstädat lägenheten men vi tar det i morgon FM innan pappa hämtar oss.

Idag har jag letat kurser och sånt som jag ska läsa, fan vad jag längtar tills jag får göra någonting som jag är intresserad av än att sitta och plågas med sånt som jag tycker är onyttigt och inte alls trivs med. Jag tror dock att det finns alldeles för mycket som jag vill läsa men det ska vi väl ordna på ngt sätt.

De kurser jag kommit fram till hitils förutom kärnämnena är:
Mattematik B, Historia A, Kinesiska, Psykologi, Filosofi, Kommunikation, programhantering, Rättkunskap, Affärsjuridik, Administration, Företagsekonomi A och B, Praktisk marknadsföring, marknadsföring och webbdesign.

Jag tycker det ska bli skit intressant att läsa allt detta. Ska till syon imorgon och försöka komma in på några ämnen nu innan sommaren så jag gör klart så mycket som möjligt. Men det blir nog antingen Engelska B, Svenska B eller Mattematik B skulle jag tro.

Imorgon ska jag och petter in till gävle för en andra UL undersökning det ska bli skit roligt. Är dock ruskigt nervös för jag är rädd att det kan vara ngt fel eller att det inte växer som det ska. Inte bra att gå och oroa sig men det är inte lätt att inte göra det! Kommer väl inte alls kunna sova inatt, bra att städet finns kvar i morgon som jag kan underhålla mig med så jag får någonting annat att tänka på.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att gå så bra gumman. Lycka till o se till att jag får ett kort nu då. Skicka med Julia om inte annat. Puss puss

2010-01-12 @ 01:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0