130

Vaknade nyss med samma jävla huvudvärk som jag hade hela dagen igår. Släpper det inte så tänker jag ringa BM på måndag punkt slut! Men annars så ska det här bli en bra dag hoppas jag. Förutom huvudvärken så ska jag inte klaga. Jullanpullan min var med i Arbetarbladet om att hon ska praktisera hos mamma och micke. var dock as roligt igårkväll när hon komm till oss och berättade lite om intervjun, haha.
 -Ja, dom frågade mig om hur många gånger jag vart i Kina och då sa jag typ 6-7 gånger, kommer inte riktigt ihåg.
-HAHA, men julia du har ju bara varit där 3 gånger? och så fick jag mig ett långt och gott skratt. Hon är för gullig den där vilsa människan:)


Idag ska vi till Linda och Micke för han har födelsedagsfest. Jag blir väl den enda nyktra där så jag får roa mig med att dolumentera alla dummheter folk gör, haha.
Nu ska jag försöka väcka min make sen ska jag proppa i mig frukost.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0