22

Vi gick och lade oss typ halv 4 igår efter ett misslyckat försök till att göra lökringar mitt i natten. Den idén skippade vi ganska snabbt nät vi insåg att det bara blev kattskit av alltihopa. De såg varken ut som en lökring och de smakade verkligen inte som en lökring. Vi tog oss i kragen och gick och la oss och kollade på Hook istället, så det blev ganska sent igår vilket man känner av idag!

Idag går jag in i vecka 22 iaf.. Tiden går fort när man har roligt. Nu är det ju bara 18 veckor cirkus kvar som jag behöver vänta på den lille jäveln därinne. Den verkar växa och må bra iaf, det blir en vältränad sak som kommer ut så mycket den har sparkat och slagits på senare dagar. Igår vad den rätt lugn men det kommer väl säkert igen när man minst anar det;)

Nu ska jag stoppa imig lite ris och fiskpinnar sen ska jag dra mig vidare på mitt hemliga uppdrag och sedan vidare till john och föröska hjälpa han med ett CV som jag knappt själv kan skriva. Tänkte skicka iväg P på ett uppdrag också så han gör någonting den slöa jäkeln! Ha!

Mat var det, jag har inte tid med det här nu eller. Peace hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0