25 Januari

Idag har vi vartit på språng hela dagen. Först hemma hos familjen frank sen hos mormor. Det har varit rätt skönt att man slipper sitta hemma och inte göra någonting. Vi komm hem för ett tag sen gå vi kom på den briljanta idén att göra broccolie gratäng och potatis. hur gott som helst! Var sjukt länge sen jag åt så mycket, haha.
Ikväll kanske jag följer med petter till gym om jag inte lyckas somna innan. Jag får ju så ont i magen när jag går så jag får cyckla iställer. Och det känns lite omöjligt att cyckla ute så jag får helt enkelt göra det på gymmet, så nyttigt det låter!

Imorgon så är det ju den där dagen jag längtat efter, så det ska bli spännande att se vad som händer och hur det kommer att bli.
Nu ska jag smälta maten framför tvn sen blir det att vila innan gym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0