Aggresiv

Igår blev det en hel dag i torsåker där det bjöds på mat och lite GH-spelande. Innan hemgång så åkte vi förbi Linda och Micke där vi fick milkshake och grejer (Y) Fick också sms i morse att hon bakar muffins så jag lär dit i dag och smaka. Hon har blivit lite mammig tror jag på sistone, haha!

Iaf så har det börjar röra sig därinne nu och det står inte på förns p kan känna också! Han försöker springa och hinna när jag säger att det rör sig men så fort han kommer så blir det tyst och stilla därinne. Stackarn.

jag har iaf fått kanon nyheter men de ska jag återkomma med efter tisdag, så jag inte missupfattat någonting men det hoppas jag verkligen inte. Om det är som jag tror är jag hur glad som helst!
Nu ska jag laga mat sen ska vi hem till mormor och hjälpa henne bära hem mattor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0