Clear my head

Tänkte jag snart skulle bege mig ut på en lång prommis i denna kyla. Ta oxh rensa huvudet en sväng, känns att det skulle behövas. Drar nog förbi moster och hämtar min bräda som vart där ett tag nu. Måste dock köpa nya skor om man ska kunna åka någonting.
Hade stor besök idag av hela familjen torsåker som kom hit och spelade guitarr hero hela em. Mycket kul men väldigt skönt nu när det är tyst. Känns som om dagarna bara rinner iväg och man gör ingen nytta alls. Jag måste försöka hitta en bil till torsdag så jag kan åka in till sandviken till den där jobbcoachen. Pallar fan inte att åka buss, lär man gå hur jävla långt som hellst, bussen går ju inte alls förbi dit jag ska, men jag ska försöka ladda batteri till bilen och se om den vill ut och åka med mig.

Johanna var också här med lite bullar idag som hon bakat själv, hon är underbar hon! Dom smakade gott jag tror jag åt 4 stycken. Ja, så goda var dom, det var tur de tog slut annars hade jag nog kunnat ätit 4 stycken till;)
Kommer bli tomt när hon åker, det är ju en miss att hon flyttat så långt bort men jag har lovat att komma och stanna hos henne ett tag i sommar när det är varmt och bilen vill rulla!


Idag kom iaf Micke hem så nu är Linda en normal människa igen vilket känns helt OK! haha.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en god fortsättning på det nya året o hälsa Johanna grattis från mig. Sköt om dig så hörs vi snart.



Puss o kram

2010-01-06 @ 02:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0