Dragon

Nyss ätit sjukt god fisk i dragon och citron sås! Det är alldeles för gott och så blir man alldeles för mätt för fort.
Idag har vi annars inte alls gjort mycket bara varit hemma förutom en liten snabb handling vid lunchtiden.
Jag är super nöjd med mina mamma byxor som jag äntligen tagit mig i kragen och köppt. Det är underbart, förutom att man får dom på sig, att man har något som "håller i" magen lite och man behöver inte ha gummiband och gerjer för att byxorna inte ska åka av. Kommer förmodlig bo i dessa fram till förlossningen.
Hittade också ett par skit snygga jeans på HM, mammabyxor, men de var lite dyra så hade inte alls råd med de. Men hade jag råd skulle jag köppt de på en gång.

Idag kommer min bror hem också, vet inte när han landar eller någonting men jag får ta och skicka sms så när jag får tillbaka är de i sverige! Jag vill ha min telefon nu!!!! Kunde jag inte fixat det tidigare så jag skulle slippa vänta över helgen!? Kan ju hoppas lite på att den kommer idag men det är ju ingen oddsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0