Inne på halvtiden

Imorgon är jag inne i vecka 20 vilket känns lite som en vändpunkt. Nu ska jag göra om allting igen fast ändå inte, gör jag om allting som jag gjort nu under de senaste 20 veckorna så är allting över precis alldeles strax! Knäppte lite kort på magen åt mamma idag, fan vad det har gått snabbt. Man ser det inte riktigt själv men när man ser skillanden på andra kort. Jag räknar ner dagarna tills det är dags. 140 hela jävla dagar kvar, det är sjukt länge, hur ska jag palla det?


Är inne på min andra sats muffins, hoppas detta blir bättre än sist! Ska kanske ta mig en sväng ikväll med Kira om jag orkar, annars skickar jag ut karln min.
Imorgon måste jag förbi AF, måste måste komma ihåg det!
Nu blir det lite tevo sen tidigkvällen för jag sov absolut ingenting inatt så det kan behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0