Januari 12

UL gick mycket bra idag och herre min skapare vad den växt. När vi var in sist såg man bebisen och allt fostervatten runt om men nu såg man endast den lille rackaren. Allting var iaf kanon och allt såg normalt ut vilken är den bästa nyheten! Hon vi var hos var suoer gullig, hon var snäll och tog massa kopior så vi kan skicka till mamma och skåne. Tror jag dom kommer att uppskatta. Vi fick ett nytt BF iaf och det vart en dag senare än förra gången så nu har vi BF den 9 juni så mamma .. nu vet du när du ska komma hem! :)


Iaf så ställde jag mig nyss och bakade lite muffins, de set väldigt speciella ut, hoppas dock de är goda. Ska vänta på att de ska bli klara sen ska jag kila ner till ishallen och kolla lite på hockey med elna och calle (Y)


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0