Kanon!

Iag så var jag ju på mitt uppdrag som jag inte ville ta upp om jag skulle ha missupfattat allt eller nått. Jag hade inte fått något om bakfoten utan förstårr allting helt rätt. Jag ska nämligen påbörja en utbildning som personlig assistent. Jag är sjukt taggad för det verkar skit intressant och så får man någonting att göra på dagarna. Det är en distansutbilning på ett år som innehåller 6 månaders praktik och 6 månader teori. Har pratat med dom om min situation och det var inga problem, det var bara att jag skulle skjuta på praktiken och lägga upp det senare så det var ingen fara. Men iaf så gick allting skit bra och jag är kanon nöjd med allt.
Så den 1 februari sätter Jansson igång med kreativitet.

Det är inte alls lätt att skriva just nu för jag håller på att spricka. Jag har ätit så mycket mat att jag inte vet vart jag ska ta vägen! P och jag gjorde tacos ihop och det gjorde vi jävla bra! Kollade på SAIK-FBK och chockande nog vann SAIK med 4-1, helt sjukt. Inte någon som väntade det eller. Skit bra match iaf enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0