Mina änglar!

Kanon väder idag igen är dock 19 minus ute vilket kanske är någont för kallt. Men solen lyser och det blåser ingenting så jag ska väl inte klaga. Idag blir det en promenad till moster min sen drar jag vidare till mormor. Ska visa alla kort och grejer. Jag måste också förbi arbetsförmedlingen en snabbis. Tänkte gå in igår men det var helt smockat med folk så jag pallade verkligen inte.

Sovit kanske max 3 timmar inatt så jag är rätt förstörd, men det är väl bra man vänjer sig till den lille kommer och ska göra mina nätter till ett helvete.
Nu är det snart bara hala tiden kvar, imorgon går jag in i V20 så tiden fram till nu har gått skit snabbt så hoppas resterande tid går precis lika snabbt om inte snabbare!

Nej, dags att klä på sig hela garderoben och ta promenad med Kira till moster så man får någonting vettigt gjort idag! Mamma.. Jag saknar dig, hälsa alla där hemma!

peace


Kommentarer
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

Ja, precis! Löser sig alltid på något sätt :) Hoppas allt är bra med er och krabaten i magen ;)

2010-01-13 @ 13:38:54
URL: http://hannaest.blogg.se/
Postat av: mamma

Saknar dig jätte mycket också. Självklart håller jag på att planerar hemresan. Sköt om dig nu o den lille-a.



Puss o kram

2010-01-14 @ 09:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0