Monroe

Idag har far min och cissi bjudit mig och P på Monroe´s i sandviken. Det var skit gott och det känns som jag ätit för en hel vecka nu. Efter maten så tog jag och p en tur till Johan, Linda och viktor. Deras underbara hus som jag verkligen velat byta ut mot denna hoforslägenhet. Johan, morbror min, har byggt huset själv och det är sjukt jävla snyggt! Vi planerade att åka dit någon helg och spela lite spel, KANON!


Ikväll blir det att se "Det femte elementet" kanske hur bra film som helst! Nu skulle micke vart här hemma också, han älskar den filmen. Men de har säkert den på film i Kina men jag tror ändå han hade velat vara hemma och sett den!

Hann inte med gammelfarmor idag tack vare att vi drog till sandviken så vi får ta oss tid att gå dir imorgon!
Nej. nu blir det massa slapp framför tv med min daim och äppel mer.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0