namngivlese?

Sitter här och småpratar med petter om dop och grejer. Vi är båda överrens som att vi inte ska döpa ungen utan istället ha en liten namngivelse cermoni. Det tror jag kommer bli kanon, är dock kanske lite tidigt att börja planera och sånt men det känns som att ju tidigare man börjar spana och småfixar saker och ting ju smidigare blir det när allting närmar sig. Det vi spånat om är vilka som kommer, vart vi ska ha det och lite så och bara när vi sitter så här på tumanhand så kommer vi fram till 70 pers. Förmodligen är det många som inte kan komma men det kommer nog ändå bli en 40-60st. Herrejösses. Men jag tror att det kommer bli kanon! Vi tänkte ha det rätt tidigt innan lille-a (som mamma säger) kommer så mamma och micke kan vara med!

Nog prat om det, idag har jag varit på språng hela dagen och satan vad kallt det är ute. Vi fick sitta och vänta på AF i typ en och en halv timme för något som tog 4 minuter för det stod en i reception som var ny och hon hade ingen koll alls, inte helt oväntat!
Ja, linda ringde ju igår också strax före 12 och var lite hysterisk och sa att hon hade strömavbrott och var alldeles ensam. Så jag, petter och nicklas pallrade oss dit och var sällskapliga. Dock när vi kommit 20 m så hade den tydligen kommit tillbaka men vi gick ändå incase. Mysig kvällspromenad sådär på onsdagskvällen:)


Bakade kanon goda muffins igår också men som är slut idag. Tänkte gå till gammelfarmor med muffins men de tog slut rätt fort må jag säga. Så jag får baka nya och gå dit i morgon!



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0