Nydag nyatag

Denna dagen har varit väldigt lugn och fridfull. Har varit hos mormor och käkat semla sen gick jag hem och lagade lax åt mig och p. Kanon gått må jag säga, tillagade den i ugen i en halvtimme (var fryst) med lite smör, salt, peppar och citron. hade inte så mycket ingredienser hemma så fick bli lite tunnt denna gång!
Annars så känns det bra att det är torsdag i morgon, ska till MVC klockan 11 och har faktiskt längtat tills detta möte. Imorgon ska vi nämligen kolla på föräldrar kurs och annat smått och gått. Det häftigaste är ju att lyssna på hjärtslagen, its overwhelming!

Annars så gåt bettan igång nu när det är varmt och skönt åt henne! Ska ta och köpa lite nya lampor och tändstift åt henne så blir hon som ny igen (Y)
Känns som om jag ska försöka lägga mig itid idag. Har typ somnat vid 2 tiden nu ett par dagar, spelar ingen roll hur trött jag är så somnar jag inte och det är sjukt irreterande! Ska kolla med barnmorskan imorgon om min trötthet kan bero på järnbrist kanske, we´ll see!

Imorgon ska jag nog förmodligen träffa Johan en snabbis, får se om han kommer hit på kaffe eller hur det styrs! Jaja, ska leta fram en film att decka framför och ta nya tag i morgon!

Peace


Kommentarer
Postat av: mamma

Hörru tjejen, sluta o grubbla så mycket. Det blir alltid en ny dag. Ringer dig i helgen. Sköt om dig nu stina stina.



Massor av pussar o kramar

2010-01-21 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0