pinkbaby

Idag har det varit en heldag i valbo med mormor, hittade massa smått och gott och så fick jag köpa min baby tröja som jag velat haft så länge (Y). Hittade också en BH som verkligen passade och sen lite annat smått och gott. Danne kommer ju hem i morgon och mamma har ju skickat med lite kläder som hon handlat åt mig så ska bli kul att se vad de är för något.

Har nyss proppat i mig lite ost och skin sallad, vilket var kanon gott och det satt som en smäck! Ikväll ska jag nog ner och cykla lite igen, så kommer ju nicklas hem idag också efter ett besök i skåne. Jag vet precis vad jag ska handla för inflyttningspresent till han när han får lägenhet, HAHA!

Blir en snabbtitt på edward scissorhands innan hockeyn börjar. Kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0