punkt

Fick hem några T-shirtar från junkyard idag, det gillar vi! Tills man blir fet och inte kommer i dom. Men jag får lägga mig i hårdträning i sommar helt enkelt. Känns så jävla surt att ställa sig på vågen nu. Fast man vet att man har ett litet liv därinne så är det fan inte roligt att blir tjock och gå upp i vikt! Men det är väl smällar man får ta och så får man ett mål sen när allt är över. Mor kommer hem i början av juni så hon får dra ut mig minst 2ggr om dagen runt hammardammen sen får man öka sakta men säkert. Pust, men känner att man vill att det ska vara över och då är det typ 20 veckor kvar. + att jag haft sån jävla värk i magen, fick ingen sömn i går natt men det vänder väl, jag lovar det kändes som om jag var i v 40 när jag försökte vända mig när jag hade så ont.

I dag går jag iaf in i vecka 21 så jag närmar mig dagen D sakata men säkert. Känns kanon!
Nu blir det mer film och försöka få sig lite sömn. Jag ska nog köpa mig en semla imorgon känner jag, är så sjukt sugen på en.. Haha! Pratar om att man blir fet sen stoppar jag i mig semlor. Jag är gravid, ni ska veta hormonerna som flödar i mig och jag är lite schitzo just nu, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0