Pust

Helt seg idag, mysbyxor och sovtröjan är fortfarande på:D Jag tänkte jag skulle piggna till om ett tag och ta en dusch och kanske sätta på mig lite nya och fräscha kläder, bättre sent än aldrig!
Jag bor ju med två stycken nötter, dom är inte alls friska. Vi tänkte vi skulle ta och spela lite spel om ett tag och forsätta att ta det lugnt.

Jag pallar inge drama, hur orkar folk?


Iallafall så pratade jag lite med mamma idag och det första jag tänker på när jag pratar med henne är maten i kina, den är ju så fruktansvärt god! Vi har ju planer på att åka dit i slutet av sommaren, då när jag ska gå ner all vikt som jag lagt på mig under dessa månader.. Men kina maten går det inte att äta lite av. Jag ska ha Yashow minst varannan dag!! Loveit!
Saknar min mor, men snart så kommer hon hem. Eller snart och snart 5 månader. Men det kommer förhoppningvis gå snabbt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0