Shine

Nu är det rent och fint i HELA lägenheten. Hade en riktigt storstäda dag så nu är det skinande rent precis överallt. Nicklas var duktig och hjälpte till, låg på golvet med dammsugaren, skulle knäppt lite kort kanske!
Vart inte alls så mycket tv tittande igår för jag somnade efter typ en halvtimme. Men det var en bra halvtimme av filmen iaf.

Idag vid lunch knackade det på 2 männskor som ville få oss att läsa bibeln. Ställde sig mitt i dörren så man inte kunde stänga heller. Dom slängde på oss 2 lappar som vi skickade vidare ner i soptunnan.
Nu tänkte jag leta fram lite mat i frysen, se vad det har att erbjuda. Inga kommer väl inte att lagar mat åt oss så man får ta tummen ur röven och göra det själv.

Grattis till Alex och stefan som fick reda på att de skulle få sin efterlängtade flicka idag på deras UL! :) Blev så glad för deras skull.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack :) Hörde att ni också var på UL häromdagen, kul att allt såg bra ut. :) Värsta upplevelsen. :)

2010-01-18 @ 19:58:47
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Och jag tycker att det har gått fortare den här gången. :P Halva tiden har ju redan gått, bara hälften kvar. :)

2010-01-18 @ 22:49:32
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0