Sunday bloody sunday

Nyss vaknat så ligger i soffan och myser med Harry. Ja, ungefär som en söndagmorgon ska se ut! Fattas bara feet pizza så är dagen räddad. Hoppas på pizza söndagar när mamma kommer hem, är lite som en tradition då:)
Åh, jag saknar mor min.. Men det är ju inte skit långt kvar innan jag får träffa henne och det gillar vi!

Igår var vi hemma hos Linda och Micke och det var kul,var ett tag sen man sjön och dansade med mina tjejer men tyvärr håller jag 5 minuter sen lär jag vila en kvart. Var meningen att vi skulle med ut på depå men när vi satt i bilen ner så börja p må lite kasst och ville hem så jag kännde inte riktigt för att åka tillbaka själv. Jag ska ju ut med flicksen nästa helgs och fan vad de ska få se på dans då;) Längtar tills dess, tror det kan bli en kanon kväll.

Idag ska jag nog få hit linda och micke på lite slappar dag eller tvärtom om de har lust att fläska och filma idag. Linda vaknar väl inte förns om några timmar så vi får se hur dagen artar sig..

Nu blir det mer harry och lite yoghurt, hejhej!



Kommentarer
Postat av: mamma

Hörru stina stina, man kan inte ligga i soffan o äta pizza samt mysa med Harry om man ska på tjejkväll. Hård träning gäller fram till D-day. Jävla Julia som la ut bilden på bloggen hon får fingret av mig när hon kommer. Saknar dig också. Sköt om dig o den lille-a nu.



Puss puss

2010-02-01 @ 04:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0