Tittut

Sitter och kollar på HV 71 - LHC, riktigt bra match faktiskt. Men kan bli lite mer action i det hela så blir det ännu bättre. Jag är sjukt jävla godis sugen men jag tänker vara stark och låta bli. Ska ut på långprommis med kirs sen istället, känns som en mycket bättre idé.

Varje gång jag går in på facebook på kvällen så ser jag ordet gym nästan precis hela tiden. Funderar om det kanske är folk som jobbar på sommarfiguren. Synd att jag endast kommer bli större och kan börja jobba på min sommarfigur när sommaren är över. Men jag kommer tillbaka snyggare än nånsin nästa sommar;) haha, jag kan ju iaf ha ett mål? Kommer förmodligen inte att hända för jag är så jävla lat!

Andra perioden är igång nu så jag ska intressera mig i det! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0