Tumbsup

Först och främst vill jag ju säga grattis till våran smyg norrlänning, nicklas som fyller år idag! Han har blitt gammal gubbe nu på senare tid.

Imorgon fyller micke år också så grattis till han. Vi ska dit och fika lite idag så det ska bli awesome!
Nu sitter jag här och bölar framför ett jävla tv program men det bjuder jag helt enkelt på. Man har blitt lite blödig så här på sista tiden, känner sig lite mesig! Men förhoppningsvis ska det väl gå över om 4 månader.
Låg och tänkte lite på framtiden i morse när jag vaknade, hur allt kommer se ut med en 3e eller 4e familjemedlem kanske jag ska säga i huset. Jag kan verkligen inte föreställa mig livet efter allt, det måste vara tekninskt omöjligt men jag tror det kommer bli kanon!


Nu ska jag trycka i mig frukost, få upp min kar och dra oss till Linda och Micke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0