Use somebody

Kan man inte snacka så får man väl skriva. Vet dock inte vad jag ska skriva så jag inte gör bort mig så jag får sväva lite kanske jag får ut något vettigt. Är lite smått irreterad just nu, kanske inte den bästa starten på ett nytt år. Men som dom säget nytt år nya möjligheter.. Möjligheter? Till vaddå? att bli huggen i ryggen, besviken eller ja..
Hur mycket man än vill förändra en människa så är det tekninskt sett omöjligt. I detta skede vill jag förändra mig själv vilket aldrig kommer att ske för det är i tekniskt sett omöjligt! Man tror man är kababel till vad som helst om man bara vill men jag tror det är en stor fet jävla lögn, eller jag vet att det är det!

Är det så att om man är van att få saker och ting på ett sätt, vänjer man sig då och tror att det aldrig kommer att bli på något annat sätt? Men när det väl händer, vad gör man då? Är man så van att man tror att det är precis som vanligt, att man vägrar inse att det kanske inte alls är som förut utan nu är det någonting helt annat?
Känns som jag är fylld med skit som bara vill ut men man spottar och spottar men inte fan kommer det ut någonting.

Jag tycker inte att det OKEJ! Verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0