Varmare

Äntligen så är det varmare ute. Nu är det super skönt att vara ute och promenera och inte behöva frysa ihjäl.
Var ut på långprommis med linda tidigare, sen for jag hem och städade så nu är det super fint, iköket iaf. Fast ska ställa mig och laga lite mat nu så ser det förjävligt ut igen.

Jag är helt slut och känner att jag skulle vilja sova ett x antal timmar.
Jag har verkligen ingenting jag vill skriva så jag skiter idet!

Peace


update 18:00

Lagade lasagn för fösta gången idag och den vart skit god! fick lite med energi och styrka efter maten, men jag känner att det blir en rätt tidig kväller idag ändå.
Idag ska vi vara hemma och kolla på Leksan-Malmö och så hoppas vi på vinst denna gång! har kontakt med skåne (eller hässleholm, om det kan räknas som skåne;D) så vi måste vinna annars kommer jag få höra ett och annars och det orkar vi inte.
Nu ska jag fundera starkt på att gå till arne och köpa lite chips till matchen! Jajjamensanfattasbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0