1 månad

Idag är min lille plutt 1 månad gammal, fyfan vad tiden går fort när han väl kommit ut. Men inte tycker jag att jag hunnit med någonting speciellt under denna tid, hinner knappt städa här hemma när p jobbar. Man har verkligen ínte den tid man tror att man har när man är hemma och vara mammaledig dock borde det inte heta mamma ledighet för man är allt annat än ledig, inte ens på helgerna! Men inte klagar jag.. allt är värt det i slutändan.

Idag kom min far och hälsade på, han hade åkt buss från torsåker med anton och emma för cissi har bilde till jobbet. Det var trevligt att ha dom här en sväng. När dom gick passade jag på att ta hjälp av far att få ut vagnen och kira så jag skulle slippa springa flera gånger som jag annars måste göra när jag ska ut. Jag drog mig upp till bruket och träffade mormor en sväng på hanssons.

Nu sitter jag hemma och mumsar lite chocklad som jag absolut inte ska äta på vardagarna men den är kvar efterhelgen och det är fan omöjligt att låta bli när man har sånt gott hemma. OMÖJLIGT!

 



Världens vackraste!


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till mormors prins. Ge han många pussar från oss. Kram mamma o mormor, Micke o Tette

2010-07-20 @ 01:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0