15 Juli

Här har vi varit vaken mest hela natten men inte verkar lill grabben nå tröttare för det. Han sover väl hela dagen istället men just nu ligger han här brevid och pratar lite med sig själv, man kan inget annat än älska den lille krabaten.

Iaf så var vi och badade igår med Linda och Micke i Engelsfors och jag har typ fått 5-6 bromsbett som är sora bölder just nu. Jag kanske borde köpa nå allergi tabletter för min överkänslighet av bett.
Idag ska vi till BVC igen och se hur mycket Albin har växt, han bara stormar iväg. Förra veckan vägde han hela 4,6 kg så han har ökat 400g i veckan sen han föddes så då väger han kanske 5,2 kg idag då?!

Idag har vi ingenting planerat förutom BVC så jag kanske ska ta en liten powerwalks tur då jag ska försöka komma igång med löpning snart så man får upp den där konditionen man hade förra året. Jag försöker nämligen vara nyttig nu när det blivit lite för mycket av det goda. Nu ska jag ner mina kilon!! Men just nu är jag skit hungrig men ingen frukost finns hemma så så fort jag ammat klart ska jag bege mig till affären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0