28 Juli 2010

Jag är helt slut, ont i kroppen fast det har jag har nu i ca 4-5 veckor så nu börjar jag vänja mig. Men iaf så tänkte jag ring HC i morgon och se om jag kan få en läkartid.

Eftersom det gått ett tag sen jag skrev så innebär det att mycket händer. Fast egentligen så har det inte hänt allt för mycket, vi har spenderat mycket tid uppe i stugan faktiskt och i helgen åkte vi upp med mormor. Eller åkte och åkte vi GICK faktiskt till stenshyttan. Det var sjukt långt, gick strax över 2 timmar och då gick vi faktiskt inte hela vägen för mormor kom med färdtjänst och snäll som chaffören va så fick vi åka med sista biten. Men vi fick oss alla en härligt promenad och mint inte kira som fick springa som hon ville på vägen upp så hon sov gott på natten kan jag säga!

Igår åkte vi upp igen till stugan och denna gång följde nissepisse med upp. Grillade, fiskade och kollade på skräckis. Det vart riktigt kanon väder också från och det med att vi kom upp och tills vi åkte hem hade vi sol och varmt, det är helt enkelt något med det stället! I helgen ska vi upp till stugan igen för petters pappa, farmor och syster kommer så blir lite trångt i lägenheten. Men på lördag tänker jag spendera min kväll i torsåker för pappa och dom ska spela på gästis, skitkul! Nu ska jag lägga mig och se Alice i underlandet med karln.


Albin njuter i sin stol på bryggan.


Pappa och son

Kira springer som hon vill, det gillar hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0