30 Juli 2010

Äntligen helg! Dock så är jag "ledig" hela tiden men det är alltid någonting speciellt när det väl blir helg. Och denna helg är lite speciell för det kommer nämligen massa främmande hit, idag kommer linköping och i morgon kommer malmö och på kvällen ska också min far och dom spela på gästis så då pyser vi alla dit och tittar. Pål har tagit på sig ansvaret som barnvakt till Albin den tiden vi är borta så ska bli intressant och se om han lyckas ställa om grabben tills vi kommer hem. Han har nämligen sagt att när vi kommer tillbaka så har han lärt honom allt han kan dvs köttfärsås, led zeppelin och silvertejp. haha, intressant indeed!

Nu ska jag ta och göra mig lite lunch sen ska jag packa väskorna för ikväll sticker vi till stenhyttan då det blir så trångt i lägenheten. Känns som om det kommer bli mycket packning för jag ska ut för första gången på evigheter och vi vet ju hur det brukar se ut när jansson ska ut när det gäller klädval.. Jag är till och med lite rädd för mig själv tänk då alla andra runt om kring. Stackar petter som får stå ut med mig dag in och dag ut, han måste verkligen älska mig;) HAHA!

Nej, lunch var det.. Peace!


Världens vakraste!


Kommentarer
Postat av: mamma

Självklart är han den vackraste, mormors prins. Många pussar o kramar

2010-07-31 @ 12:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0