5 Juli

Uuuh, det händer så mycket nu att man har inte tid med någonting. Att vara mammaledig är fan ett fulltids jobb för du är aldrig verkligen aldrig ledig utan alltid är det någonting. När väl den lille sover så finns det andra saker som måste göras. Du är alltså alltid igång, du sover knappt någonting får du sova 5 timmar på en natt så är du lyckligt lottad men ändå så finns krafterna där.
Det är fan otroligt vilka krafter man har med tanke på allt man göt och det lilla man sover. Hade det man sovit så här lite förut hade man aldrig haft den ork man har nu det måste vara nå mamma krafter som rycker in när ungen väl är ute för det spelar ingen roll hur trött man egentligen är så orkar man alltid, kanske inte till 110% men man orkar eftersom man måste.

Iaf så har vi haft malmö på besök i helgen vilket var mycket trevligt men det vart en hel del bilåkande för mig för vi hade bara en bil så skulle vi någonstans var man tvungen att åka 2 gånger så vi fick plats. Och inte nog med det så skulle mamma hämtas, bror skjutsas ets ets. Så det skulle vara intressant och se hur många mil jag åkt på dessa dagar men jag har haft det trevligt iaf!

Nu sover äntligen min lille prins så jag ska ta och försöka städa lite innan han vaknar för det ser ut som en bomb slagit ner här hemma, inte okej! Och så finns det ingen tvätt tid ledig heller så får vänta tills imorgon innan tvätten försvinner.

Städa ja.. kanske lite mat innan? Nej! det tar vi nog sen så det blir rent och fint.

Kommentarer
Postat av: Jessy

Jag känner igen mig i det att det är ett heltids jobb .... men jag lovar att det blir bättre med sömnen =) Nu sover Mattis hela nätterna från 19:00 på kvällen till 6-7 på morgonen... men njut av att vara mamma ledig det är hur mysigt som helst att få gosa och mysa , saknar det!!! kram

2010-07-08 @ 21:45:11
URL: http://www.stmg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0