6 Juni

Jag har sovit som en gud inatt, eller ska jag säga att min son sovit som en stock och gett mig chansen att sova. Vi gick och lade oss strax före halv 11 då åt han ur båda brösten och sov ända fram till halv 5 och då matade jag honom lite igen och så somnade vi om till halv 8 och så lade vi oss och han fick äta igen och så somnade vi om till kvart över 11. Helt sjukt! Vi var nog både utmattade av värmen så förhoppningsvis är vi båda pigga och glada hela dagen idag.

Ikväll så ska vi iväg till stenshyttan och käka tacos med familjen för dom åker ju nämligen på torsdag. Det är lite läskigt vad tiden går fort mamma har redan varit här i 6 veckor, känns som om hon nyss kom hit. Iaf så tänkte jag att jag skulle spöa alla i kubb och vem vet kanske lite kort också?

Nu ska jag ta mig ut på en prommis mer Kira för mina planer på att laga mat gick i kras när jag insåg att vi inte hade någon mjölk hemma så då skiter jag i det! Jag laddar inför tacosen ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0