Stenshyttan

I torsdags åkte Jag, Petter och Albin ut till stenhyttan för att bosätta oss där över helgen. Vi fick också med oss marcus och therese som ville göra oss sällskap vilket bara var trevligt. Vi har laddat upp batterierna så nu känner man sig som en ny människa den här "semestern" behövdes må jag säga. Vi har bara tagit det lugnt, fiskat, spelat massa spel, badat och njutit av det underbara vädret.
Igår var ända dagen man inte kopplade av för då hade Albin en dålig dag, han var varken nästan precis hela dagen och var grinig och otröstlig verkligen ingenting fungerade. Jag skulle ha kunnat sålt min son men vi klarade av det och ca 02.00 slocknade han, men inte sov han mer fast han varit vaken HELA dagen.

Nu är vi iaf äntligen hemma och ser fotbolls VM, nyss har lillen badat så nu är han ren och fin. Nu ska vi öppna marabou kakan och fortsätta se andra halvlek av fotbollen.

Albin njuter av ledigen genom att suga på fingrarna.





kvälls fiske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0