10 juni

Har nyss varit på besök på MVC som förhoppningsvis var mitt sista. Men om inget händer ska jag dit på torsdag och så ska vi få tid på förlossningen nästa söndag. Och då får vi se om dom vill sätta igång mig då eller om dom ska vänta ytteliggare 2 dagar. Men jag hoppas verkligen inte det ska gå så långt utan att våran bebis kommer inom några dagar, helst senast söndag så pappa hinner umgås lite med den innan dom sticker till öland.
Känner mig lite depremerad över att den inte vill komma men det är väl bara att gilla läget helt enkelt, jag kan inte göra någonting åt saken!
Gjorde iaf ett litet inköp idag på hälsobutiken, hallonbladste. Säg vara skit bra att dricka så jag tänkte jag skulle pröva det, bättre sent än aldrig. Man ska ju egentligen börja dricka det redan i v37 men jag har inte riktigt pallat med att köpa något te då jag inte är så förtjust i te men jag måste säga att det var ändå riktigt gott detta teet.

Jaja, nog med det nu ska jag göra lite kvällsmat och sedan tänkte vi fara ut i skogen en snabbis och fiska lite innan sängen. Imorgon tar min systeryster studenten!!

Vackra syster på balen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0