2 Juli

För det första vill jag säga grattis till broder Samuel som fyller år idag!! GRATTIS! Blir att åka till sandviken vid 5 och kalasa lite för honom.

För det andra så är det fortfarande ingen bebis som vill titta ut och det frustrerar mig. Inga som hellst tecken på att ens försöka vilja komma ut och se världen, nejdå här stannar vi inne och skiter i vad morsan vill!! Jag har dock fortfarande hopp om att den kommer inom en vecka sen så gräver jag mig en grop så får den göra bäst fan den vill! Jag kan ju lätt säga att det där med att man ska gå mycket, städa, dammsuga, ha sex ets ets.. det är rena rama bullshitet! Inte en chans i världen att det skulle hjälpa för så mycker som jag gått och så mycket annat jag gjort och inte ens några som helst tecken på att det kanske kommer starta. NEJ! Sånt där skit är bara bullshit och krabaten kommer när DEN är redo och när DEN vill komma ut. Finns inte någonting som kan påverka den att komma tidigare ( om man utesluter de i medecinskt väg )
Jag har inte ens gått över tiden och jag är redan på gränsen till att tappa mitt tålamod.. stackars Petter som får leva med mig och stackars han ännu mer om den inte tittar ut inom en vecka, ojoj. Det är tur karln älskar mig, det fattar jag verkligen nu. Inte en chans att han stått ut med mig annars, helt galet!

Som jag sa så blir det en tripp in till sandviken om ett tag för att gratulera Samuel sen efter det ska jag nog dra med mig P ut i skogen för det är kanonväder ute. Synd att det är så jobbigt att njuta av det nu när man är så jävla fet! 2 steg sen är man dränkt i svett, det är fan inte okej!! Ska bli så skönt att bli av med dessa kilon sen så ni förstår inte. Det jag längtar efter mest nu (förutom mitt barn) är att kunna ta på sig springskorna, ploppa i hörlurarna i öronen och bege sig ut i skogen och springa skiten ur sig. Det är sjukt vad jag saknar träningen så det ska bli så jävla underbart att få komma igång så man blir människa igen. Men som min karl säger .. "väntar man på nå gått så väntar man alltid förlänge" helt sant, men det blir mer uppskattat sen det lovar jag.

HEJ!!


Grattis grattis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0