22 Juni

Första natten hemma och det var underbart att få sova i sin egen säng. Albin var kanon lugn hela natten, skulla ha mat 2 gånger bara. Så både han och jag är rätt så utvilade dock kan man ju inte sova som en normal människa när man han honom brevid sig för man vaknar varje gång han låter eller rör sig lite och så ligger man helt blickstilla trort att man sover men jag har iaf fått mer sömn inatt än vad jag fått på 6 dagar.

Nu ligger lillen och sover i mitt knä och ser kanon nöjd och mätt ut. Det är ganska sjukt vad fort man anpassar sig för jag trodde knappt jag skulle våga ta i han när han kom men allt släpper fortare än man tror. Nu ska vi slappa framför tvn och sedan kanske vi far och ägnar em/kvällen/natten i torsåker och slappnar av lite då familjen är på semester så vi är alene. Det är lite skönare att vara i ett hus med altan, pool, trädgård etz etz än att sitta i en 2a på ängkärrsgatan. Nu ska jag mysa med min lille tjockis!


Jag är lyckligare än någonsin, jag har de 2 bästa pojkarna i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0