23 Juni

Idag har vi varti på en rutin koll på sjukhuset med Albin och det gick hur bra som helst. Allting såg skit bra ut och han har tillochmed gått upp till sin födelsevikt igen så läkaren vart super nöjd med hans kurva.
Dagen har vi spenderat i torsåker, vi passade på när der var så fint väder. Mycket skönare att vara i ett hus med hela kitten än att sitta i lägenheten.

NU på em/kvällen har vi endast legat i soffan och myst till fotbollen och snart så drar andra matchen igång. Haha, jo justia en kul grej hände faktiskt idag när vi satt hemma. Mitt i fotbollen så ringer det på dörren och petter går för att öppna och så är det farmor som tänkte komma och hälsa på. "Är du ensam hemma", "Nej, jag sitter framför tvn med min sambo och son" säger petter och flinar lite. Farmor ser helt chockad ut och bara går in i läenheten och in i vardagrummet och blir helt till sig när hon ser mig och Albin. Det var kul att se men hon visste tydligen inte att jag hade fött ännu utan hon kom bara för att kolla hur det var med oss. Men gud så glad hon blev, haha, det var lite kul att se henne faktiskt hon var helt till sig.

Ja, nu ska jag tillbaka till min heltidsyssla, ammning. Jag gör ingenting annat än att ge gossen min mat men det hör väl till. Det är inte så konstigt att han gått upp allt som han tappade de första 2 dagarna så mat glad som han är.



Jag är lycklig, så lycklig!

Kommentarer
Postat av: Johanna Jansson

HELT SJUKT SÖT ÄR HAN!!! Fan vad glad jag är för eran skull, måste kännas hur bra som helst!

Längtar tills jag får träffa den lilla sötnosen! :)

2010-06-24 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0