30 juni

Sista dagen på denna månad och den slutar inte bra alls, jävla skitväder. Men jag och Albon ligger och myser framför tvn istället, tänkte jag skulle försöka göra någon nytta här hemma men lillen måste somna först.
Igår kväll hade jag en jobbig kväll, jag var slut som människa och slog nästan av. Gick ut med lillen och gav honom till petter sen gick jag in och la mig. Alltså han vägra somna, hade nog magknip så ingenting hjälpte honom koppla av förutom min tutte och jag var ju som jag var. Men p kom in med honom vid 12 och då fick han äte och somna på mitt bröst sen la jag honom i vaggan och kors i taket men han sov iaf till 04.
idag känner jag mig piggare och tur det för karln jobbar hela dagen. Och ikväll ska vi ut till stenshyttan, grilla och umgås för johan, linda och viktor kommer också dit:)

Justia och så vill jag hälSA GRATTIS till min faster som fylller år idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0