6 Juni

Nu var det ett tag sen men det händer alldeles för mycket fast ändå händer INGENTING! Våran bebis vill inte titta ut.
Iaf så har det varit lite mycket på sistone, i fredags var jag på spa med mamma, jullan och therese. Det var underbart att få koppla av lite, ta det lugnt och stänga av sig en stund. Vi var där hela FM och sedan drog vi hemmåt för att grilla och ha det trevligt på hemma plan. Vi hade 6 engångs grillar, kubb, frisbree en amerikans fotboll, massa dricka ( som jag icke fick ta del av) och massa fest sugna folk. Vi hade det iaf as kul och drog ut senare på kvällen fast jag drog mig hemmåt rätt tidigt. Jag och P köppte en varsin langos och sedan for vi hemmåt för att sova.

Vi vaknade redan klockan 9 på lördag morgon pigga och alerta. Vi började städa och dona i hemmer sen for vi till torsåker och spenderade en del av dagen där. På kvällen for jag till mor och vi tog oss ut igen för att se vad bessemerfesten hade att erbjuda men det var inte skit kul ute alldeles för mycket folk så man kunde inte röra sig. Och det hjälper inte att man är fet heller men vi var ändå ute till halv 1 innan vi gick hem och sov.
Trots att jag sov ända till halv 12 idag så var jag så jävla trött och slut i kroppen när jag vaknade. Jag hade huvudvärk, illamående och totalt kaputt i kroppen trodde nästan jag skulle dö men det ordnade upp sig och vi har spenaderat hela dagen i skogen. Fiskade och frös var precis vad vi gjorde men vi hade det ändå skit trevligt.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och prata allvar med krabaten i magen om att det är dags att komma ut nu så vi kan repa oss till pullans student! Jag har inte tid att vänta längre och det ska bli väldigt intressant att se om den lyssnar på sin mamma eller inte. Jag har ju inga större förhoppningar på att den kommer att lyssna men jag kan väl iaf ge det ett försök.

HÖRS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0