BF +1

Då var vi inne på övertid och fortfarnade inga tecken på att vilja komma ut men nu får den allt vänta tills i morgon kväll om den nu inte kommit ännu.
Idag är det massa avslutningar och lika så i morgon. Idag är det småsyskonen som slutar nian så vi ska dit och gratta dom och imorgon så tar Pullan studenten så ska in till sandviken och fira henne. Hon är så jäkla rädd att jag ska få imorgon så det hade varit lite komiskt om det bitt så men förhoppningvis inte för jag vill inte missa hennes student.

Nu ska jag ta och klä på mig, äta frukost och sedan göra mig iordning inför skolavslutningar.



Små blir stora! Glad sommar och god fortsättning till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0