BF +3

3e dagen var vi inne på nu då. Nu är det bara petters, mosters och nisses datum kvar så vi får se om någon utav dom har rätt. Iaf har jag ställt in mig på igångsättning nu eftersom ingenting händer och ingenting verkar vilja hända så lika bra att jag ställer in mig på att det kommer ta mellan 7-10 dagar till innan vi får våran bebis så slipper jag bli besviken om den inte kommer före..

Iaf så var jag och firade pullan som tog studenten igår i sandviken. Hade kanon trevligt, det bjöds på god mat och god underhållning. Jag och mamma var dom absolut sista att åka därifrån, vi satt ute på deras altan hela kvällen och jag satt och lyssnade på deras snack. Haha, det är rätt komiskt att vara nykter dock ändå lite jobbigt för man blir väldigt irreterande när man är berusad, inte riktigt klar om man säger så men jag hade kul som fan ändå!

Idag var vi in till sandviken igen för mamma glömde sin telefon hos therese så vi hämtade den sedan lunchade vi på donken. Maten satt som en smäck innan vi for vidare på loppis där vi gjorde några små fynd. Jag älskar att strosa på loppis för man kan verkligen hitta ALLT på sådanna ställen och riktigt bra saker också. Jag är ju inte så kräsen av mig så loppis är kanon ställen för mig! Tråkigt ibland att vissa missupfattar lopppis och sätter ut saker till fantasipriser för då kan man lika gärna köpa det i affären. Menmen. Jag är kanon nöjd med dagens fynd som bland annat blev 2 böcker och den ena har jag redan börjar läsa. "inte utan min dotter" och uppföljaren av den boken köppte jag. Verkar riktigt riktigt bra!

Huvudvärken jag just nu sitter med ska jag försöka bota med vatten och massa godis! Jag tror det blir skit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0