BF +5

En ny vecka men denna vecka blir det fan inga nya tag. Jag tänker göra så lite som möjligt och vara ute så lite som möjligt! Varför? Jo för nu orkar jag inte mer. Jag tänker isolera mig.
Hur jag mår nu:
Fysikt: Hur bra som hellst, sover väl kanske lite dåligt men annars mår jag kanon!
Psykiskt: 2 ord bara.. SJUKT MIG! Och det värsta är ju att det är alla jävla människor som gör det jobbigt.. Jag tror dom märker när det kommer att komma ut en unge (dock känns det jävligt långt borta just nu). Verkligen alla ska komma fram "men har den inte kommit ut en".. Men ser det ut som att ungen ploppat ut eller? Jo men ungen har kommit ut men jag lämnade den hemma och stoppade i någonting annat i magen så den inte försvunnit! Jag håller på att bli galen och bara längtar tills jag blir människa igen men tills dess tänker jag isolera mig.

Jag har ställt in mig på att jag aldrig kommer få någon bebis. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0