Dagen D

Då var vi inne på dagen D och inga tecken på att vilja komma ut. har drömmt om förlossningen hela natten och så fick jag tydligen tvillningar och det hade dom missat på mina UL. Men en utav dom var pyttepytte liten men ack så söt dom var. Men när jag vaknade var jag utan bebis och hade kvar min tjockismage. Undrar hur lång tid till jag ska få gå såhär och vänta?! Jag var ju helt inställd på att få tidigare så det här är rätt jobbigt måste jag säga, jag kan ju inte klaga så mycket här hemma heller för jag går redan P på nerverna så jag försöker hålla en sån låg nivå som jag bara kan.

Som sagt hade vi ju en städdag igår och min rygg känns som om den håller på att gå av. Jag kan knappt röra mig! Inte så att man bara har ont i vissa ställningar utan det gör verkligen ont hela tiden och det är fan inte okej! Nej, jag ska inte klaga ... Jag tar mig i kragen och viker tvätten som P nyss var och hämtade. Sen får vi se vad min dag har att erbjuda. HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0