En hel vecka

Nu har det gått en hel jävla vecka och vi har dortfarande inte någon bebis. Så imorgon bitti ska vi till MVC och sedan ska vi få tid på förlossningen. Det är sjukt att den inte kommit, jag blir galen.. GALEN!

Iaf så tänkte jag följa med mor och mormor in till valbo en sväng idag så jag får dagen att gå någolunda fort.
Eftersom P jobbar så är jag bara ensam hemma hela dagarna och då går tiden så jävla sakta och det gör mig ännu mer galen. Får ta Kira på en lång promenad nu på morgonen så hon klarar sig tills vi kommer hem. P kommer ändå hem på lunchen så han får ta ut henne då igen så hon klarar sig.

Ikväll tänker jag ha myskväll med min karl! Påtin tycker jag.



SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0