Midsommar

Glad midsommar allihopa! Hoppas ni får en kanon dag och att vädret blir kanon och håller i sig.
Våran midsommar kommer att spenderas i stenshyttan med min älskade familj, det kommer bli en lung kväll med mat och andra roligheter. Vi tänker städa lite hemma här innan vi gör någonting annat så det är någorlunda fint när vi kommer hem ikväll.

Det är lite svårt att hinna med saker och ting när lilleman kommit till världen och ordet planering är ingenting man kan följa utan man lär ha minst en extra timme till godo om man ska någonstans. Var som jag sa till mormor idag när hon frågade när vi skulle åka till mamma, ja.. någon gång mellan 1 och 3 blev mitt svar. Då skrattade hon lite gott men säger man en tid så blir det alltid någonting som kommer emellan.

Nu ska jag försöka få Albin att somna så man kan börja plocka undan lite saker men det ser ut som det är långt dit för just nu ligger han bara och tittar, sjukt söt! Det är läskigt vad lycklig man kan vara, älskar min lille pojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0