Tisdag

Idag har jag haft en städdag, bokstavligt talat! Ända sedan halv nio på morgonen till ca 4-halv 5 har jag och mamma städat våran lägenhet och vid lunch kom mormor och hoppade på våran städtrend så nu är det kliniskt rent i hela lägenheten. Det ända som fattas nu är tvätten men den tar jag ikväll för klockan 7 har jag tvättetid och då tänkte jag ta och tvätta ALLA bebiskläderna, tvättlappar, filtar ets ets. så nu har verkligen ungen ingenting att vänta på för nu är allt fixat och donat för att den ska komma.
Köppte till och med första paketet blöjor i går så nu finns ALLT!! vad väntar den på??

Det var iaf lite komiskt idag för när jag kom upp från källaren, efter att ha hjälp mamma få iväg hennes saker, så ringer först petters telefon och då är det kalle som ringer och frågar om den kommit än. Sa att han fick en sådann där konstig känsla av att den var på väg nu men tyvärr hade han fel. Och precis när jag lade på så ringer pål och säger precis samma sak att han fått en känsla att nu jävlar är den på väg. Och när jag tittar på min mobil så har Anna också ringt så jag jag vet inte riktigt vad det är med skånesläkten men alla har tydligen fått känslan av att lille-a var på väg. Men ikke, det blint nå barn idag eller, tyvärr!

Tänkte vi skulle lira lite basket ikväll innan pojkarna ska träna, känner att jag behöver röra lite på mig fast det känns som om ryggen ska gå av av allt städande. Men det blev ju tyvärr inge spelande igår då nicklas varit någonstans långt och köppt nå skit och min karln var cepe trött. Jag var den enda som var game men då balla dom andra ur. Vem vet de kanske bara är rädd för ännu några förluster ;) Hög gravid och slår 2 meters pojkarna i basket, det är fan inte alls illa det eller!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0