Valbo

Min dag har spenderats i valbo med mor och mormor där köpptes det lite små saker till lille-a, 2 linnen till mig men den som fick mest var kira faktiskt. Hon har ju gjort illa sig stackarn så har köppt massa saker till hennes sår så det ska läka. Hon har skärt upp ena trampdynan så nu får hon gå med en sko på foten när hon ska ut, haha! Hon ser så himla rolig ut för när hon får upp farten så skuttar hon lite med bakbenet och är kanon söt. Jag får mig ett riktigt gott skratt iaf men man tycker lite synd om henne. Iaf så blir det inga långa promenader för henne denna vecka så kommer bli jobbigt med hennes överskottsenergi men det får vi helt enkelt stå ut med för hon måste vara så still som möjligt och inte gå på tassen.

Nu sitter jag med färg i håret som snart ska tvättas ur och sedan ska vi dra och lira lite basket innan man kryper ner i sängen för att möta ännu en barnlös dag, fyfan! Jag blir sjukligt irreterad när den inte vill ta och komma ut. Jag är den ända som får gå över tiden.. och det som oftast går i arv?! BULLSHIT! Jaja, man får helt enkelt göra det bästa av situationen så imorgon ska jag ha en storstädardag här hemma medans P är och jobbar. Blir kanon!

Nu ska jag skölja ut håret och sedan lita basket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0