- hundra

Nu har jag paserat 100 strecket och det känns väl ändå rätt bra, nu kommer det gå lite snabbare känns det som.
Iaf så har min karl börjat praktisera så jag är ensam hela dagarna och roar mig med ingenting. Idag tänkte jag iaf vara kreativ med att städa och tvätta och sen ikväll ska vi förbi Linda och Micke för film och spel.
Ska spöa Linda i hockey som jag spelat en endaste gång och då var jag inte nykter! Så det var ett tag sen och jag har ingenaning om hur man gör men jag ska spöa henne iaf!

Annars så har dagarna gått fort nu, vi har fortfarande ingen kabel till datorn så får springa till mormor när det krisar. Var till backen i söndags med Cissi och ungarna och fyfan vad sugen jag blev på att åka bräda.. Men ickesanicke det fick jag varken för Cissi eller P, så jag fick nöja mig med att vara grillmaster.

Igår spenderade jag dagen på badhuset med Anton och Emma. Det var härligt att simma lite och känna sig tyngdlös nu när man blitt smått fet. Har till och med fått tatt ut navelstaven för annars trycker den så mycket.

+att man fyller år på fredag också och det känns verkligen inte alls som det. Ska ta och baka lite i veckan så jag har någonting att fylla ut tiden med och sen tänkte jag ha lite kalas där på fredags eftermiddagen^^ Det blir säkert skit bra, nu ska jag återgå till mitt att göra ingenting så vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0