12/3

Jag har nog inte vaknat efter halv 10 nu på typ 10 veckor och idag var inte nå annorlunda utan klockan 8 slog jag upp ögonen. Rätt skönt att vakna så tidigt då känns det inte som om hela dagen försvinner. Idag har det vartit rätt kallt, blåst kalla vindar. Man blir lite lurad när man kollar ut, ser ut som det är varmt och skönt men icke sa nicke där lurade du dig själv!!

Ska nog ta och göra en synundersökning så mor kan köpa glasögon åt mig men jag är inte alls bra på att få tummen ur röven och göra saker och ting. Annars får jag handla när vi åker ner själva efter sommarn.
Ikväll ska iaf jag ta mig till Sandviken och titta på Elna när hon spelar hockey. Är ju slutet av allt nu så man lär väl passa på att titta så mycket man kan.
Är så jävla sugen på att ställa mig på isen igen så det finns inte.. Men men det kommer väl en dag.
Mina två slöfockar ligger och tar sig en tupplur, kanske dags att väcka dom nu och sätta dom i arbete. Det är rätt nice att vara gravid på så sätt. Kommer bli lite trist att behöva släppa den bortförklaringen, haha!

Trevlig helg ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0